Arriba The King XL l’hamburguesa que farà salivar als carnívors del món

La marca BURGER KING® torna a deixar a tots amb la boca oberta, especialment als més carnívors, que salivaran amb el llançament de The King XL, l’hamburguesa que potencia la carn i el seu sabor a graella per sobre de la resta d’ingredients amb els seus 350 grams de carn. Aquesta nova creació pertany a la plataforma The Kings, llançada el passat mes de gener, i que conjumina a les hamburgueses més saboroses del mercat, amb aquells ingredients que els consumidors consideren imprescindibles entre dos pans.

Primer va ser The King Ou, l’hamburguesa amb ou que va conquistar a tots, després va arribar The King Formatge que incorporava deliciós formatge cruixent i més tard se’ls va unir The King Bacon, una creació que comptava amb noves i saboroses rodanxes de bacon de major grandària amb sabor fumat i que, després del seu èxit, romandrà dins de l’oferta d’hamburgueses de BURGER KING®.

Ara li ha tocat el torn a la carn, l’ingredient protagonista de la nova The King XL, la primera hamburguesa del sector de menjar ràpid que compta amb 350 grams de carn de tres centímetres de grossor, i com totes hamburgueses, 100% de boví i cuinada a la graella, que aporten un sabor únic i exclusiu a aquesta creació. Tota una delícia per als amants de la vedella, que no conté al·lergògens, gluten, sal, ni additius o conservants, per a mantenir els mateixos estàndards de qualitat en tots els restaurants de la cadena.

“Amb aquest nou llançament i gràcies a nostra dilata experiència com a experts en hamburgueses grans de carn en el sector, ha arribat el moment de conquistar als vertaders amants de la bona carn i potenciar el nostre major valor diferencial, la nostra forma de cuinat a la graella, sense oli ni greixos addicionals que conserven les propietats nutricionals i el sabor autèntic de la bona carn”, assegura Bianca Shen Leme, responsable de màrqueting de Burger King Spain. “La carn és un dels ingredients que òbviament no poden faltar en una hamburguesa i en aquesta ocasió hem volgut potenciar el sabor de la carn amb filets de major grossor per a satisfer els desitjos dels nostres consumidors”, conclou.

A més dels 350 grams de carn, The King XL, compta amb rodanxes de ceba fregida, fulles fresques d’enciam i fines làmines de tomaca, bacon, formatge americà i salsa barbacoa, tot açò acompanyat amb pa artesanal. Aquest llançament estarà disponible per un temps limitat, fins al pròxim 4 de setembre, en tots els restaurants d’Espanya.

Una plataforma per a paladars exclusius

The Kings és el nom d’aquesta nova plataforma que engloba a les hamburgueses estavella de BURGER KING®, aquelles en les quals els seus ingredients són els reis pel seu sabor i per ser els més desitjats. I és que BURGER KING® té clar aquells ingredients que no poden faltar per a enamorar als seus consumidors.

L’objectiu és satisfer a un públic desitjós de noves experiències, amb ingredients clàssics de primera qualitat i que combinen a la perfecció amb els gustos del consumidor. D’aquesta manera, BURGER KING® demostra, una vegada més, la seua capacitat de recerca i innovació per a seguir proporcionant noves experiències als seus clients.

Al llarg de l’any, es llançaran noves receptes amb un denominador comú: el sabor, al que s’atorgarà gran protagonisme, així com a productes que siguen realment apreciats pels consumidors.

A Espanya, hi ha més de 700 restaurants BURGER KING® en els quals treballen uns 17500 empleats. Es tracta a més del primer país d’Europa en el qual es va establir la companyia en 1975, obrint el seu restaurant en la popular Plaça dels Poals de Madrid i convertint-se així en la primera cadena de restauració ràpida (QSR) d’aquest tipus a operar en el nostre país.

Sobre BURGER KING WORLDWIDE, Inc.
Fundada en 1954, BURGER KING® (NYSE: BKW) és la segona cadena de restauració d’hamburgueses més gran del món. Coneguda com a creadora del WHOPPER®, BURGER KING® opera en aproximadament 14.000 restaurants atenent a més d’11 milions de visitants cada dia en 100 països de tot el món. Pràcticament el cent per cent dels restaurants BURGER KING® són propietat i estan operats per franquiciados independents, molts d’ells de titularitat familiar que han estat involucrats en el negoci durant dècades. BURGER KING® és propietat de Restaurant Brands International Inc. (TSX,NYSE:QSR), una de les majors companyies de restauració ràpida del món amb aproximadament 23.000 milions de dòlars en vendes i més de 18.000 restaurants en 100 països. Per a saber més sobre BURGER KING®, visite la web de la companyia en www.bk.com o en www.burgerking.es o seguisca’ns en Facebook i Twitter.

Noticies en Valencià Alacant, València i Castelló Notícies d'actualitat de la Comunitat Valenciana. Notícies, reportatges, vídeos i articles, agenda, festes, receptes de cuina en valencià

Deja un comentario

Leer entrada anterior
La Diputació i el Col·legi de Farmacèutics s’uneixen per a sensibilitzar a tota la província en la lluita contra els mosquits

El Govern Provincial repartirà entre els 135 municipis més de 200.000 díptics amb consells pràctics per a combatre els insectes García:

Cerrar