Samsung i Cheil Spain llancen “Pablo Alborán Més A prop”

Un recorregut diferent que, gràcies a la tecnologia de Samsung, permet viure d’a prop les diferents fases de creació del seu nou disc musical

L’agència Cheil ha sigut l’encarregada de la conceptualització creativa i desenvolupament d’aquesta nova campanya

Madrid, 18 de juliol de 2017 – Samsung Espanya ha llançat “Pablo Alborán Més A prop”, una campanya de col·laboració amb el cantant malagueny que acosta als seus fans al procés d’enregistrament del seu nou disc d’una manera inimaginable fins ara. Gràcies a la tecnologia de Samsung (Galaxy S8, Gear 360 i Gear VR) els seus fans estaran més a prop que mai del cantant i podran viure les diferents etapes que formen part de l’enregistrament d’un disc musical, des dels començaments més primerencs en l’estudi d’enregistrament fins a la fi de gira.

Un recorregut que comença en la fase de creació del disc, cridada “component”, per a continuar amb la fase d’enregistrament del disc “gravant”, la fase “rodant”, on es descobriran continguts exclusius de l’artista, la fase “llançant”, que fa referència al llançament d’un dels seus concerts més exclusius i, finalment, l’esperada gira del cantant, “el concert”.

La campanya, dissenyada per Cheil Spain, es pot seguir a través del hashtag #AlboránMásCerca, en les diferents xarxes socials del cantant i de Samsung i través de la pàgina web, on es pot visualitzar el moment en el qual es troba el procés, així com diferents continguts exclusius generats pel propi Pablo Alborán a través de la tecnologia de Samsung. A més de continguts exclusius, es realitzaran diferents sorteigs i concursos que s’aniran desvetlant a mesura que avance la campanya.

Més informació en: http://www.samsung.com/es/alboranmascerca/

Alfonso Fernández, Director de Màrqueting de Samsung Espanya, ha confirmat que per a Samsung “és un plaure comptar amb Pablo Alborán com a ambaixador de la marca. Pablo no és només un artista de primer nivell, professional i proper, sinó que és també un autèntic amant de la tecnologia. Una passió que ha jugat un paper fonamental en la seua carrera professional i que ha propiciat una associació natural amb la nostra marca. La iniciativa #AlboranMásCerca mostra com la tecnologia de Samsung ha contribuït a la creació del seu nou àlbum i ha aconseguit alguna cosa insòlit fins al moment, acostar als seus fans a aquest moment tan important en la creació d’un àlbum musical”.

En paraules de Yann Baudoin, Managing Director de Cheil Spain, “Pablo Alborán és un clar exemple del que la tecnologia pot arribar a aconseguir en les persones i per tant en les marques. La seua història representa el poder que ens atorga la tecnologia aplicada en termes de comunicació. Era el partner perfecte per a aquesta col·laboració amb Samsung. A més, comptem amb una bonica història darrere, retornar als fans de Pablo tot el suport que li van oferir en el seu moment, la qual cosa li va portar a ser un artista reconegut en l’actualitat, i fer-ho d’una manera única, que no seria possible sense tecnologia”.

Noticies en Valencià Alacant, València i Castelló Notícies d'actualitat de la Comunitat Valenciana. Notícies, reportatges, vídeos i articles, agenda, festes, receptes de cuina en valencià

Deja un comentario

Leer entrada anterior
Educació convoca les beques d’excel·lència per als alumnes universitaris1

La Conselleria d'Educació, Recerca, Cultura i Esport ha convocat les beques d'excel·lència per a alumnes universitaris amb millors expedients del

Cerrar