Mercadona inaugura el seu nou model de tenda eficient en la ciutat de València

• Aquesta tenda reobri matí després d’una reforma integral amb una inversió d’1 milió d’euros amb la participació de 30 proveïdors, que han donat ocupació a més de 95 persones durant la fase de reforma
• Aquest nou supermercat, completament connectat tecnològicament, presenta un disseny i unes seccions totalment renovades que milloren l’experiència total de compra dels clients, amb un estalvi energètic de fins a un 40% respecte a una tenda tradicional

València, 20 de Julio de 2017.- Mercadona reobri demà un nou supermercat en la ciutat de València (València), concretament en Carrera Malilla amb Illa Cabrera, després d’una reforma integral per a adaptar-ho al nou Model de Tenda Eficient de la companyia, amb una inversió d’1 milió d’euros i la participació de 30 proveïdors que han donat ocupació a 95 persones durant la fase de reforma. El nou supermercat presenta un nou disseny que millora la distribució, la decoració i la disposició de totes les seccions amb l’objectiu de millorar i optimitzar l’experiència de compra dels seus “Caps”, com la companyia denomina internament als seus clients.
La nova tenda eficient de Mercadona a València compta amb una superfície de sala de vendes de més d’1.600 metres quadrats i disposa d’un disseny totalment renovat respecte a l’anterior model de tenda amb nous colors i materials, tant en la façana exterior d’accés al supermercat com en la distribució de les diferents seccions. Aposta per amplis espais diàfans que faciliten l’entrada de llum natural i colors càlids en la delimitació dels diferents ambients.

Novetats en totes les seccions
A més, presenta novetats en totes les seccions i d’elles es beneficien tant els “Caps” (clients), com els treballadors, els proveïdors i la societat. Per exemple, disposa d’una nova entrada amb doble acristalado que evita corrents d’aire, lineals específics de llet fresca i sucs refrigerats, un nou punt d’acabat per a la carn, una góndola central en la perfumeria per a la cosmètica especialitzada i una nova exposició en la peixateria per als productes de petxina, entre altres novetats.
Aquest nou Model de Tenda Eficient de Mercadona també cerca oferir un millor servei per a facilitar l’acte de compra dels clients mitjançant l’ampliació dels passadissos de fruita i verdura, un nou model de cistella de la compra i dos models de carros, molt més ergonòmics i lleugers.
Addicionalment, amb l’objectiu de facilitar les tasques diàries dels treballadors, aquest nou supermercat inclou múltiples mesures per a millorar l’ergonomia i eliminar sobreesfuerzos. Per al disseny del nou moble de caixa, Mercadona ha comptat amb la col·laboració de l’Institut de Biomecànica de València. A més, disposa de zones comunes perquè els empleats gaudisquen d’una major comoditat en els seus moments de descans, així com una zona menjador més equipada i unes taquilles personals més àmplies i còmodes.

Estalvi energètic i gestió totalment informatitzada: tenda ecoeficient
A nivell mediambiental, s’han pres mesures que permeten reduir fins a un 40% el consum energètic respecte al model de tenda convencional, a causa de la millora de l’aïllament tèrmic i acústic, optimitzant els materials i el grossor de parets i sostres i amb nous arcones de congelat més eficients energèticament i respectuosos amb el medi ambient. A més, compta amb un sistema d’il·luminació LED automatitzat que es regula segons zones i moments del dia, per a una gestió energètica molt més eficient.
Igualment, aquest Nou Model de Tenda de Mercadona, completament connectada tecnològicament, integra una sèrie de dispositius electrònics i eines col·laboratives per als treballadors, amb els quals poder compartir informació des de qualsevol secció de la tenda; el que facilita l’autogestió de cada supermercat i agilita els processos de tota la cadena. Entre els nous dispositius, es troben, entre uns altres, la línia de caixes, les balances o l’ús de tabletas electròniques que substitueixen al paper per a realitzar gestions administratives. Tot açò permet optimitzar els processos i conèixer la gestió de la tenda en temps real, la qual cosa facilita la presa de decisions i contribueix a una major agilitat, especialment, en la gestió dels productes frescos.
L’horari d’obertura del supermercat és de dilluns a dissabte, de 09:00 a 21:30 hores, i disposa d’un aparcament de 42 places per a facilitar l’acte de compra a tots els clients que es desplacen en vehicle privat. A més, Mercadona ha habilitat el seu servei a domicili i la compra online a través de la pàgina web www.mercadona.es.
Amb aquesta nova obertura, els clients de Mercadona es beneficiaran de la seua coneguda política comercial S.P.B. (Sempre Preus Baixos), que la companyia utilitza de forma exclusiva i que consisteix a garantir el menor preu unitari dels productes, amb la millor qualitat, de forma permanent. Gràcies a açò, Mercadona pot oferir als seus clients un assortiment eficaç, amb independència de qui fabrique el producte, amb la màxima qualitat i al mínim preu possible.
Mercadona té previst per a l’exercici 2017 invertir 180 milions d’euros a reformar i renovar amb aquest Nou Model de Tenda Eficient 126 tendes repartides per tota Espanya, així com invertir 5 milions d’euros en R+D+i en noves millores informàtiques.

Noticies en Valencià Alacant, València i Castelló Notícies d'actualitat de la Comunitat Valenciana. Notícies, reportatges, vídeos i articles, agenda, festes, receptes de cuina en valencià

Deja un comentario

Leer entrada anterior
Arriben a Espanya procedents de Líban 204 refugiats sirians

 Aquest grup està integrat per 41 homes, 40 dones i 123 menors  Els 204 refugiats seran acollits a

Cerrar