La nova web de Mercavalència: informació útil,al dia i universalment accessible

Respon als principis i valors que definixen el major centre agroalimentari de la Comunitat Valenciana: responsabilitat social, compromís amb les persones, col·laboració i diversitat

Presentada el 6 de Novembre en la Sala d’Actes de l’ONCE, ha estat definida pels seus responsables com «un projecte web viu, innovador i en contínua evolució que creixerà i millorarà amb les aportacions de tots qui participen d’ell».

«Un reflex d’alló que és Mercavaléncia; un punt de trobada útil, pràctic i amb una estètica cuidada al qual tot el món tinga accés i on tothom es senta com a casa». Eixes van ser les paraules amb les quals Carlos Galiana, President de Mercavalència, va descriure la nova pàgina web de l’entitat durant la seua presentació el 6 de Novembre en la Sala d’Actes de l’ONCE. Un projecte «innovador, viu i en contínua evolució» que incidix en la voluntat dels seus actuals responsables d’obrir les portes del major centre agroalimentari de la Comunitat Valenciana a tots els seus ciutadans, donant a conéixer la seua activitat i campanyes, potenciant l’alimentació saludable, de proximitat i temporada, i col·locant en el centre de la seua gestió els valors que definixen Mercavalència: responsabilitat social, compromís amb les persones, col·laboració i diversitat.

«Conscients dels canvis que la societat i la tecnologia han experimentat durant els últims anys», la nova mercavalencia.és s’ha «pensat i dissenyat des del primer moment perquè la presència en la Xarxa d’una empresa que ens pertany a tots i totes tinguera en compte eixa realitat i exigències». Per a això, s’ha comptat amb el treball conjunt de tres empreses valencianes expertes en els seus respectius camps: Xinxeta, responsables de la programació i arquitectura interna del domini, Socarrat Studio, dissenyadors tant de la nova imatge de Mercavalència com de l’estètica de la pàgina, i Estudio Inclusivo, empresa d’economia social que ha dissenyat i implementat les revolucionàries ferramentes d’accessibilitat web presents en el projecte.

En l’acte de presentació, conduït per Laura Grande, han intervingut Jose Manuel Pichel, Delegat Territorial de l’ONCE i Luis Vañó President del CERMI. Tots dos han agraït a Mercavalència l’engegada d’este projecte web que esperen siga referent per a empreses públiques i privades.

La nova web de Mercavalencia s’ha pensat i dissenyat des del primer moment tenint en compte els canvis que la societat i la tecnologia han experimentat durant els últims anys, i amb la intenció expressa de visibilitzar la diversitat.

I tot això amb la intenció no sols de garantir el gaudi de la pàgina a tots els ciutadans que la visiten, sinó de fer-los notar també l’existència de ferramentes específiques (audiodescripcions, llengua de signes, pictogrames…) per a facilitar l’accés d’aquells amb diversitat funcional: «Tothom necessita ferramentes en major o menor mesura, i volíem que això estiguera present en la web», va apuntar Galiana respecte d’això, «Visibilitzar la diversitat és fonamental per a arribar no ja a la integració, sinó a una convivència plena i normalitzada, a la qual cosa aspirem en última instància».

La nova web de Mercavalència reflectix toto allò que l’empresa «és i vol arribar a ser Mercavalència. Es tracta d’un projecte a llarg termini que aposta pel treball en comú i l’assumpció de reptes importants que milloren la vida de la nostra ciutat». Per a la seua evolució i millora els seus responsables volen comptar amb la participació de tots els seus visitants i usuaris: «Esta web és també la vostra», va concloure el president de l’entitat, «Disfruteu-la i ajudeu a fer que cresca. I així, creixerem tots i totes».

Noticies en Valencià Alacant, València i Castelló Notícies d'actualitat de la Comunitat Valenciana. Notícies, reportatges, vídeos i articles, agenda, festes, receptes de cuina en valencià

Deja un comentario

Leer entrada anterior
L’Ajuntament llança la campanya ‘la revolució de la neteja’ per demanar la implicació de la ciutadania

80 mupis, 7.000 cartells i vídeos promocionals difondran la iniciativa La Regidoria de Gestió de Residus Sòlids vol conscienciar a

Cerrar