La marca valenciana de cosmètica natural Maminat aconsegueix el finançament necessari per a certificar nous productes
La marca valenciana de cosmètica natural i ecològica Maminat ha aconseguit el finançament necessari per a certificar tres dels seus productes a través d’una campanya de crowdfunding en la plataforma ULULE. En tan sol 10 dies, Maminat havia aconseguit el seu objectiu de finançament -3.000 euros- i, fins a les 11:00 hores d’avui, la marca ha recaptat 3.514 euros de 65 contribuidores. La campanya seguirà oberta en ULULE fins al pròxim 30 de juliol per a aconseguir més contribucions dels seguidors i fans de la marca.
Maminat sorgeix l’any 2017, de la mà de Natalia Olmo, alcoiana de naixement i resident a València des de fa anys, que va descobrir la cosmètica natural després de patir alguns problemes en la pell i després que li anara diagnosticat un acne cosmètic en l’edat adulta. Natalia Olmo, llicenciada en Comunicació Audiovisual i Periodisme i professora de Secundària en un col·legi de València, ha dedicat diversos anys de treball a aconseguir fórmules cosmètiques lliures de productes químics i 100% naturals. Maminat ofereix, avui, xampús i cremes facials fets a força de plantes, olis essencials i flors i té un total de deu productes certificats (set cremes facials i tres xampús).
La campanya de crowdfunding de Maminat en ULULE tenia com a objectiu aconseguir el finançament necessari (almenys, 3.000 euros) per a certificar tres nous productes de la marca -dos gels de dutxa i un contorn d’ulls per a home i dona- i llançar al mercat la primera producció de 150 unitats (50 per a cada tipus de producte) de forma totalment homologada.
Les seguidors i fans de la marca que recolzen la campanya de Maminat en ULULE obtindran, a partir de 5 euros, productes de cosmètica natural Maminat i unes altres recompenses. Un dels productes a destacar són les toallitas desmaquillantes ecològiques de tela que protegeixen el medi ambient perquè són reutilitzables i es poden posar en la llavadora.
A més, la marca de cosmètica natural valenciana pretén ser solidària i destina part de les vendes dels seus productes certificats a l’associació Mil.una Sagunt, situada en la localitat
valenciana de Sagunt, que treballa amb dones en situació de vulnerabilitat social i que les ajuda perquè puguen guanyar independència i es puguen enfrontar al món laboral amb garanties.
Veure la campanya de crowdfunding de Maminat en ULULE ací.
Sobre ULULE
ULULE és la plataforma de crowdfunding de recompensa líder a Europa, fundada a França l’any 2010. ULULE és una plataforma de finançament participatiu en la qual creadors, emprenedors i empreses troben el suport econòmic necessari per a dur a terme el seu projecte. La plataforma finança tot tipus de projectes creatius, innovadors i amb impacte social.
ULULE té una comunitat d’1,6 milions de persones a tot el món (més de 200 països) i ha finançat més de 18.500 projectes, per un valor de 84 milions d’euros.
En 2017, la plataforma ha començat el seu pla d’expansió internacional, amb l’obertura a Espanya de la seua primera filial europea, amb oficina a Barcelona i en el Impact Hub Madrid.
Noticies en Valencià Alacant, València i Castelló Notícies d'actualitat de la Comunitat Valenciana. Notícies, reportatges, vídeos i articles, agenda, festes, receptes de cuina en valencià