La marca valenciana de cosmètica natural Maminat aconsegueix el finançament necessari per a certificar nous productes

 La marca valenciana de cosmètica natural i ecològica Maminat ha aconseguit el finançament necessari per a certificar tres dels seus productes a través d’una campanya de crowdfunding en la plataforma ULULE. En tan sol 10 dies, Maminat havia aconseguit el seu objectiu de finançament -3.000 euros- i, fins a les 11:00 hores d’avui, la marca ha recaptat 3.514 euros de 65 contribuidores. La campanya seguirà oberta en ULULE fins al pròxim 30 de juliol per a aconseguir més contribucions dels seguidors i fans de la marca.

Maminat sorgeix l’any 2017, de la mà de Natalia Olmo, alcoiana de naixement i resident a València des de fa anys, que va descobrir la cosmètica natural després de patir alguns problemes en la pell i després que li anara diagnosticat un acne cosmètic en l’edat adulta. Natalia Olmo, llicenciada en Comunicació Audiovisual i Periodisme i professora de Secundària en un col·legi de València, ha dedicat diversos anys de treball a aconseguir fórmules cosmètiques lliures de productes químics i 100% naturals. Maminat ofereix, avui, xampús i cremes facials fets a força de plantes, olis essencials i flors i té un total de deu productes certificats (set cremes facials i tres xampús).

La campanya de crowdfunding de Maminat en ULULE tenia com a objectiu aconseguir el finançament necessari (almenys, 3.000 euros) per a certificar tres nous productes de la marca -dos gels de dutxa i un contorn d’ulls per a home i dona- i llançar al mercat la primera producció de 150 unitats (50 per a cada tipus de producte) de forma totalment homologada.

Les seguidors i fans de la marca que recolzen la campanya de Maminat en ULULE obtindran, a partir de 5 euros, productes de cosmètica natural Maminat i unes altres recompenses. Un dels productes a destacar són les toallitas desmaquillantes ecològiques de tela que protegeixen el medi ambient perquè són reutilitzables i es poden posar en la llavadora.

A més, la marca de cosmètica natural valenciana pretén ser solidària i destina part de les vendes dels seus productes certificats a l’associació Mil.una Sagunt, situada en la localitat

valenciana de Sagunt, que treballa amb dones en situació de vulnerabilitat social i que les ajuda perquè puguen guanyar independència i es puguen enfrontar al món laboral amb garanties.

Veure la campanya de crowdfunding de Maminat en ULULE ací.

Sobre ULULE
ULULE és la plataforma de crowdfunding de recompensa líder a Europa, fundada a França l’any 2010. ULULE és una plataforma de finançament participatiu en la qual creadors, emprenedors i empreses troben el suport econòmic necessari per a dur a terme el seu projecte. La plataforma finança tot tipus de projectes creatius, innovadors i amb impacte social.

ULULE té una comunitat d’1,6 milions de persones a tot el món (més de 200 països) i ha finançat més de 18.500 projectes, per un valor de 84 milions d’euros.

En 2017, la plataforma ha començat el seu pla d’expansió internacional, amb l’obertura a Espanya de la seua primera filial europea, amb oficina a Barcelona i en el Impact Hub Madrid.

Noticies en Valencià Alacant, València i Castelló Notícies d'actualitat de la Comunitat Valenciana. Notícies, reportatges, vídeos i articles, agenda, festes, receptes de cuina en valencià

Deja un comentario

Leer entrada anterior
La gran cita del futbol platja valencià arriba al Cabanyal amb ajuda de la Diputació

La Platja del Cabanyal de València acollirà els dies 15 i 16 de juliol la vint-i-quatrena edició del Trofeu de

Cerrar