La innovació representa més d’un 20% de la facturació de Confectionary Holding

 

El grup de 1880, Donya Jimena, El Llop i Imperial Toledana aposta per la innovació i l’artesania en aquesta campanya nadalenca que preveu positiva per la recuperació del consum i la creixent demanda de productes de valor afegit.

Xixona, Alacant . El grup agroalimentari Confectionary Holding segueix apostant per la innovació i l’artesania en aquesta campanya nadalenca i espera augments de doble dígit en les vendes de les seues marques respecte a l’any anterior gràcies en gran part a les innovacions de producte que llança per a aquest Nadal, com  la línia de Torrons Artesans 1880 amb la Recepta Original del segle XV.

El grup preveu una campanya positiva per la recuperació del consum i la creixent demanda de productes de valor afegit i llança per a aquestes festes una bateria de novetats en totes les seues marques.

Durant els últims anys, la innovació és un dels eixos centrals de la companyia amb l’objectiu d’introduir en el mercat nous productes concordes a les necessitats i demandes dels consumidors, sense oblidar la qualitat, la tradició i l’artesania que caracteritzen a aquest grup agroalimentari amb més de 300 anys d’història. Actualment, la innovació llançada en els últims anys representa més d’un 20% de la seua facturació.

Segons ha assenyalat el Director General de Confectionary Holding, Andrés Masos, “la innovació és una de les palanques que ens permet adaptar-nos als nostres consumidors com a via per al creixement. A més, pretenem que  el consumidor puga compondre la seua cistella del Nadal segons les seues necessitats i circumstàncies. Un fet possible gràcies a que Confectionary Holding és fabricador a Espanya de totes les categories del Nadal”.

El grup agroalimentari, que exporta els seus productes a més de 45 països de tot el món, espera a més augmentar un 8% les seues exportacions en aquesta campanya. La Unió Europea segueix sent la principal destinació de les seues exportacions, seguit per països llatinoamericans i EUA. Així mateix, cal destacar l’obertura de nous mercats com l’asiàtic i el d’Orient Mitjà on ha crescut la demanda de xocolates Donya Jimena com a concepte marca Espanya i souvenir,  i els productes gourmet 1880, respectivament.

La producció de Confectionary Holding per a Nadal estarà per sobre dels 4 milions de Kg de productes i la campanya nadalenca representarà entorn del 65% de la seua facturació.

Durant aquesta campanya, el grup referent en la categoria de Nadal seguirà apostant per la diversificació dels canals de venda i preveu augmentar els seus enviaments en la seua tenda online www.confectionaryholdingshop.com entorn del 30%, principalment a mercats exteriors.

NOVETATS PER A la CAMPANYA NADALENCA

Confectionary Holding llança una nova línia de productes 1880  en els quals recupera la recepta original del torró del segle XV i que estan elaborats solament amb ingredients nobles com l’ametla i la mel. Segons els documents de l’època, el torró que va ser introduït pels àrabs i que va nàixer en la província d’Alacant, a Xixona, solament s’elaborava amb fruita seca i mel. Ara 1880 reprodueix la recepta del segle XV per a introduir-la en els canals de consum del segle XXI.

Aquesta nova línia de productes artesans 1880 està compost per: Bloc Artesà de Torró de Xixona i Bloc Artesà de Torró d’Alacant, Torró d’ametla i Mel, Torró d’Ametla Natural Torrada i Mel, torró de Xocolata negra 70% amb Ametles, Polvorons Artesans i Ametles farcides artesanes; tots ells elaborats amb Ingredients Nobles.

Es tracta d’una nova família de productes 1880 que per a Andrés Masos“ens trasllada al segle XV potenciant l’artesania i l’origen en l’elaboració i composició d’aquest dolç nadalenc amb tota la garantia i qualitat 1880”

Aquest Nadal tampoc faltaran  les Safates 1880 que, avalades pel Producte de l’Any de 2016, es consoliden com un dels imprescindibles del Nadal. Amb un format “ready to use”, les diferents safates estan compostes pels productes top vendes de les diferents subcategories que componen tot el Nadal.

Torrons El Llop presenta un nou Pack familiar compost per tres tabletas dels torrons més clàssics i demandats en Nadal (Xixona, Alacant i xocolata cruixent).

Per la seua banda, Donya Jimena també innova amb un nou concepte diferencial del Torró amb forma de ventall que reforça el seu posicionament com a marca típicament espanyola i andalusa dins i fora de les nostres fronteres. Un format molt original convertint-se en el souvenir típic espanyol de referència durant tot l’any.

Noticies en Valencià Alacant, València i Castelló Notícies d'actualitat de la Comunitat Valenciana. Notícies, reportatges, vídeos i articles, agenda, festes, receptes de cuina en valencià

Deja un comentario

Leer entrada anterior
Torna la ràdio pública valenciana

"Moltes vegades s'abusa del qualificatiu, però ens permetran que avui sí, que avui diem que estem en un dia històric,

Cerrar