La DO Utiel-Requena visita tres ciutats d’EUA per a promocionar la Bobal

El Consell Regulador viatja amb els responsables d’exportació de 13 cellers a Houston, Washington i Boston per a donar a conèixer els vins de la zona mitjançant seminaris i *showrooms

(Utiel 12/04/2017).- El Consell Regulador de la Denominació d’Origen d’Utiel-Requena torna del seu viatge per tres ciutats d’EUA, en les quals ha realitzat seminaris amb tast sobre les característiques de zona i els vins de *Bobal en particular, per a *prescriptores i compradors de vi americans, i *showrooms de cellers per a professionals.

El personal del Consell Regulador ha anat acompanyat dels responsables d’exportació de 13 cellers de la Denominació d’Origen. “D’ells cal destacar la seua professionalitat, són part imprescindible per a la imatge dels vins i la projecció del treball ben fet en el nostre territori pels nostres *viticultores i *enólogos; formen part important d’una cadena que va des de la vinya fins al client final”, assenyala el president de la DO Utiel-Requena, José Miguel Medina, qui ha compartit amb ells els nou dies de ruta per Houston, Washington i Boston.

Medina ressalta el paper dels *export *managers, ja que el 73% de l’embotellat que s’elabora en la DO Utiel-Requena es ven fora d’Espanya, en més de 50 països (la meitat són de fora de la Unió Europea).

“El públic nord-americà està començant a conèixer la nostra varietat autòctona i la nostra zona de producció”, comenta Medina, que va comprovar la bona acceptació dels vins de *Bobal entre els assistents als esdeveniments, que van tenir lloc en el *The Texas *Wine *School d’Houston i en els locals Barcelona *Wine Bar de Washington i Boston.

El lema d’aquesta campanya és #*URBobal, que fa un joc de paraules amb les inicials d’Utiel-Requena (*UR) i com sonen en anglès (“*you llaure”) amb l’objectiu d’acostar la *Bobal i cercar la complicitat tant entre els professionals del vi com entre el públic final.

Treball a llarg termini
La promoció d’aquesta missió exterior és una continuació de les dutes a terme en els dos anys anteriors en les ciutats de New York i Chicago, mitjançant les quals està creixent la presència dels vins DO Utiel-Requena a EUA.

“És un treball de fons, i seguirem apostant per la divulgació i accions comercials el mercat nord-americà en els pròxims anys”, explica el president. El pla de *internacionalizac

Noticies en Valencià Alacant, València i Castelló Notícies d'actualitat de la Comunitat Valenciana. Notícies, reportatges, vídeos i articles, agenda, festes, receptes de cuina en valencià

Deja un comentario

Leer entrada anterior
La Generalitat recorda que la cremes agrícoles queden prohibides des d’aquest dijous 13 i fins al 24 d’abril

La Conselleria d'Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural recorda que a partir d'aquest dijous, 13 d'abril, i fins

Cerrar