La Diputació promociona la marca turística de Castelló a milions de potencials turistes a través del patrocini del FIB

La marca turística provincial aprofita la transcendència mediàtica del FIB, amb més de 3.200 milions d’impactes informatius
Martínez: “A més de ser la porta d’entrada a grans masses de turistes, el FIB és el millor aparador internacional per a Castelló”

10 de juliol. L’aposta de la Diputació per consolidar Castelló com la principal terra de festivals a nivell internacional s’ha convertit en la millor eina per a promocionar turísticament la província entre milions de potencials visitants. Sense anar més lluny, la unió de la Diputació amb el FIB com una administració que patrocina el festival a través d’un patrocini reglat, està permetent “projectar la marca turística de Castelló per tota Europa aconseguint una audiència superior als 10 milions de persones i fer-ho, a més, de la mà del primer macro esdeveniment musical que va apostar de debò per la província i que, des de sempre, ha trobat en aquest Govern Provincial a un vertader aliat”.

I és que tal com ha explicat el vicepresident i diputat de Turisme, Andrés Martínez, “invertir a fer de la nostra terra la capital europea de la música en viu ens permet atraure cada any a grans masses de turistes i, al mateix temps, difondre al món els nostres innombrables encants convertint al FIB en el millor vehicle possible per a potenciar la nostra marca turística provincial”.

Per açò, aprofitar la notorietat i valor de marca que el FIB té a nivell internacional, amb especial rellevància en països com Regne Unit i Irlanda, “és la millor campanya publicitària per a la província. Així, al mateix temps que el FIB ha emprès una intensa campanya promocional a l’hora de captar públic nou para, com tot apunta, superar aquesta edició la barrera dels 200.000 espectadors, fins a 53.000 per dia, la província es donava a conèixer a milions de potencials visitants”.

No en va, i malgrat que les xifres globals es tancaran a partir d’aquest diumenge una vegada conclòs el FIB, l’impacte quantificat per la presència del FIB en mitjans tant nacionals com a internacionals llança una xifra per sobre dels 3.200 milions d’impactes, prop d’1.700 d’ells en mitjans internacionals.

Una campanya publicitària valorada en 38 milions d’euros
Tot açò gràcies a les més de 4.442 notícies en les quals el FIB i la província de Castelló han sigut protagonistes i que “sense el compromís adquirit per aquesta administració amb la promoció turística de la província, per a aconseguir el mateix resultat ens hauria costat més de 38,5 milions d’euros”.

cal destacar que aquesta promoció turística possible gràcies a la unió de Diputació i FIB se sumisca als més d’1,5 milions d’euros que el Govern Provincial destina enguany per a la projecció turística internacional de la província, amb més de 300.000 euros programats per a accions programades a Regne Unit i que tenen “com un dels seus principals comesos l’afermar-nos com la principal terra de festivals d’Europa i que la música siga el primer argument pel qual la gent ve a Castelló però no l’únic”.

És per açò que el vicepresident de Turisme de la Diputació ha posat en valor la línia d’ajudes aprovada pel Govern Provincial per valor de 400.000 euros per a enfortir als quatre grans festivals que se celebren al llarg de l’any. cal recordar que el repartiment entre els macroeventos musicals adjudicataris dels contractes de patrocini són els següents: Arenal Sound (139.150 euros), FIB (121.000 euros), Rototom Sunsplash (90.750 euros) i SanSan Festival (47.795 euros).

Noticies en Valencià Alacant, València i Castelló Notícies d'actualitat de la Comunitat Valenciana. Notícies, reportatges, vídeos i articles, agenda, festes, receptes de cuina en valencià

Deja un comentario

Leer entrada anterior
El Consell discrepa de les consideracions remeses pel Govern sobre la Llei valenciana de cooperació i es mostra obert al diàleg

El Consell mostra la seua discrepància davant les consideracions enviades pel Ministeri de Presidència del Govern d'Espanya que fan referència

Cerrar