El futur de les Pimes valencianes a debat amb Natxo Costa

El Club *Moddos trasllada les seues inquietuds al Director General de Comerç i Consum entorn de tres grans nuclis: els horaris comercials, la lentitud en la tramitació d’obertures i el suport a les Pimes tradicionals

A l’inici de la trobada, el director general va deixar clar el compromís de la Conselleria d’Economia Sostenible i Comerç, per ‘’defensar el model de comerç tradicional, també cridat de proximitat, del que s’infereix que la nostra postura no siga del tot neutral, i que aquesta defensa continuada, traslladada al dia a dia, es plasmarà prompte en una futura llei de comerç sostenible’’.

*Natxo Costa mostrava en la reunió mantinguda en el restaurant Valen&Cia. amb empresaris del club *Moddos un tarannà obert i negociador, que aplica el sentit comú abans que la militància en totes les seues respostes, com en el tema dels horaris comercials, ‘’és necessari un model equilibrat que done resposta a les necessitats dels consumidors, que no es corresponen amb la llibertat horària que alguns grups específics volen fer creure’’.

Entre els empresaris assistents a la reunió es trobaven Mª Ángeles *Varvaró (*MVS-Gestió de Mitjans), Pablo Estellés (*Sie7i *Jewels *Gallery), Lola Ruiz(Lifeinhome.es), Susana Gómez-Luzón (Sandro/Gómez-Luzón Estudie Jurídic), José Luis Serrano (*GoodLight Il·luminació), la *interiorista Amelia *Delhom,Begoña Albert (Falcó Viatges), Emilio Juan (*SPC Constructora), Juan Carlos Forner (Jugador de pintura), Jose Vicente Tello (*SFMM), Alfredo Esteve, Mª Dolores Enguix (Òptica Climent) i Ana García-Rivera (Guia KM Zero), acompanyats per Josep Lozano (Director *Moddos).

Un terme ja ha encunyat per *Moddos va eixir a la taula, ‘la competència afí’, aplicat al fet que qualsevol competència és positiva (alguns la titllen de ‘sana’), perquè no solament summa sinó que potencia les vendes, com l’informe manejat pel club que assenyala que el 30% del negoci que arriba a un comerç, ve motivat per les referències de la teua pròpia competència. I si ve del teu mateix club, associació o grup, a més és afí.

Els empresaris es van interessar també pel *crucerismo *low-*cost, la lentitud en la tramitació d’obertures i permisos o el recent devessall de turisme de poca qualitat en les últimes Falles amb la consegüent deterioració del *branding municipal i de negoci, i es van abordar altres temes com el comerç familiar de tradició local, la desertització comercial que pateixen algunes zones, o la qüestió entorn de Fira València, institució sobre la qual Costa va subratllar que ‘’es pretén que actue al servei de les empreses valencianes, en defensa del seu model de Pimes de posicionament en la nostra *Comunitat’’.

Noticies en Valencià Alacant, València i Castelló Notícies d'actualitat de la Comunitat Valenciana. Notícies, reportatges, vídeos i articles, agenda, festes, receptes de cuina en valencià

Deja un comentario

Leer entrada anterior
31 de març, s’inaugura “Celeste” la digitalització del cel i la llum de València per *Soliman López

*Amstel *Art, el programador cultural obert a València, presenta "Celeste" la nova obra de *Soliman López, un d'els mitjans de

Cerrar