Els barris perifèrics de València seran els més perjudicats si finalment prospera la iniciativa del regidor de Mobilitat

Els barris perifèrics de València seran els més perjudicats si finalment prospera la iniciativa del regidor de Mobilitat, Giuseppe Grezzi, de prohibir l’aparcament nocturn en el carril bus. Són els veïns d’aquestes zones de la ciutat els que habitualment recorren al vehicle privat per a desplaçar-se en les nits del cap de setmana als barris més concorreguts de la ciutat que es troben, principalment, en el centre. I encara que finalment la Regidoria de Mobilitat reforce les línies nocturnes d’autobús, el problema no es resoldrà per a ells.

I és que, cap de les línies de l’EMT(Empresa Municipal de Transport) que ha disposat l’Ajuntament de València en servei nocturn circula pels seus carrers, segons es desprèn de l’anàlisi de la documentació remesa pel propi consistori. D’aquesta manera, malgrat que s’incrementen les freqüències, els veïns de Quatre Cerreres, Benimaclet, Patraix i fins i tot Campanar no podran beneficiar-se de l’esforç amb els autobusos.

El detall dels turismes matriculats per barris, a més, confirma que són aquestes zones les que compten amb més turismes de tota la ciutat, segons les dades extretes de l’Anuari Estadístic de València corresponent a 2015

Noticies en Valencià Alacant, València i Castelló Notícies d'actualitat de la Comunitat Valenciana. Notícies, reportatges, vídeos i articles, agenda, festes, receptes de cuina en valencià

Deja un comentario

Leer entrada anterior
La Generalitat explica als ajuntaments de la província de València els criteris per a valorar la regularització de 195 famílies que ocupen habitatges sense títol

 La Generalitat explica als ajuntaments de la província de València els criteris per a valorar la regularització de 195 famílies

Cerrar