Comunicat de l’Ajuntament de Castelló sobre el canvi de nom d’alguns carrers de la ciutat

Des de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Castelló volem desmentir, després de les acusacions de les quals s’han fet ressò alguns mitjans de comunicació, l’existència de cap estudi per part d’aquesta regidoria sobre el canvi de nom d’alguns carrers de la ciutat.

És, per tant, absolutament falsa l’afirmació que, aprofitant el seu espai d’opinió en alguns mitjans de comunicació, realitzen els representants públics del Partit Popular en dir que aquest Ajuntament “vol fer desaparèixer de la llista de carrers de Castelló els noms de cinc personalitats essencials en la cultura i la ciència del segle XX”.

És intenció d’aquesta Regidoria aclarir que l’ordenança reguladora de denominació de carrers, que es troba en aquest moment en fase de redacció, no contempla l’eliminació de cap dels carrers al·ludits pel Partit Popular.

Finalment, volem transmetre tranquil·litat i assossec a les famílies de les personalitats al·ludides pel Partit Popular.