Comunicat de la Generalitat en relació amb el desenvolupament d’una plataforma logística a Manises

Comunicat de la Generalitat valenciana en relació amb el desenvolupament d’una plataforma logística a Manises:

– L’empresa *Amazon no s’ha posat en contacte amb la Generalitat en cap moment.

– L’empresa *Zune Serveis ha mantingut diverses reunions amb aquesta Administració per a exposar la idea de desenvolupament d’una plataforma logística a Manises, al costat de l’aeroport. Aquesta mercantil no ha acreditat el compromís avalat i efectiu econòmicament per a realitzar una inversió de caràcter estratègic a la Comunitat per part de cap multinacional.

– La Generalitat va traslladar per escrit les condicions que suposaria la instal·lació d’una plataforma logística en els voltants d’una zona que limita amb l’aeroport, que es regeix per les normes d’aviació civil. Es van realitzar les consultes tècniques i se’ls van notificar els passos a seguir sobre els condicionants necessaris, de manera informativa, per a continuar amb la seua idea.

– Els representants de l’empresa *Zune no han presentat cap projecte tècnic ni document oficial per a iniciar cap tramitació administrativa.

– El Consell no ha paralitzat, per tant, cap projecte logístic de *Amazon a la Comunitat Valenciana.