Com convertir el “prendre alguna cosa” en un moment especial? El “mitjà” desembarca a València

Com convertir el “prendre alguna cosa” en un moment especial?

El “mitjà” desembarca a València per a transformar l’aperitiu, la sobretaula i el tardeo en moments únics

• L’hostaleria valenciana serà pionera a oferir el “Mitjà”, una nova proposta que eleva de categoria els moments en els quals els valencians es reuneixen per a compartir el seu temps lliure

• Compartir un Mitjà per a convertir una simple quedada en un moment màgic, una oportunitat de prendre alguna cosa en una cita o una reunió casual d’amics en un instant únic.

Sota el lema, “Comparteix un Mitjà”, els valencians seran els primers a poder gaudir d’un nou format de beguda adaptada a moments on l’important és gaudir d’un moment especial. Compartir es posa més de moda que mai amb els originals “Mitjans”, begudes amb un format divertit, desenfadat i fresc, però també aspiracional i reposat: un got curt, gel, 3 cl. del destil·lat que es preferisca, la meitat d’un refresc i els aderezos (gingebre, cardamomo, pebre…) que converteixen el Mitjà en la millor opció.

La ciutat del Turia es converteix en pionera per a la indústria de begudes destil·lades a l’hora de fomentar noves formes de consum, clarament impulsades pels bons resultats de la indústria hostelera en l’últim any. Segons Bosco Torremocha, director executiu de la Federació Espanyola de Begudes Espirituosas (FEBE) “passem per un bon moment en el qual el mercat s’està recuperant de la mà de l’hostaleria i el turisme. El moment demanda noves propostes que d’una banda satisfacen les necessitats dels consumidors i per un altre ajuden al professional de l’hostaleria a generar valor per als seus clients. Hem triat la ciutat de València per a estrenar el Mitjà per ser una ciutat que marca tendència quant a oci i estil de vida, amb un caràcter únic i especial que casa a la perfecció amb aquesta innovadora proposta”.

Torremocha continua, “hem invertit molt per a conèixer què necessita el consumidor i identificar oportunitats diferents al sota, cavall i rei quan s’ix a prendre alguna cosa. Em referisc a aqueix no saber què demanar en determinats moments perquè les propostes que t’ofereixen no encaixen amb el que exigeix aqueix moment especial amb amics. Com a sector, vam veure clarament l’oportunitat d’innovar i crear alguna cosa realment diferent que ajude a compartir i gaudir de moments únics. Tot açò barrejat, que no agitat, ha donat lloc a la campanya “comparteix un mitjà”, amb la qual estem segurs que compartir un mitjà es va a convertir en tendència aquesta temporada amb els cinc Perfect Serves que hem ideat. Sabem que és ambiciós, però hem fet nostre el repte de donar la volta als moments d’aperitiu, sobretaula i afterwork amb una proposta suau i refrescant”.

Aquesta nova proposta beu directament del coneixement dels bartenders i mixólogos de la nostra fantàstica hostaleria i les positives experiències que els associats de la Federació han desenvolupat en el passat, així com els conceptes i propostes que més èxit han tingut amb els consumidors en els últims anys, transformant-les en un concepte molt contemporani i adaptat als seus gustos i necessitats.

Un concepte molt potent que va a enamorar als hosteleros que s’han sumat a la primera “Ruta del Mitjà”, que obri a València la seua primera etapa però que té la intenció d’expandir-se a poc a poc per tot el territori nacional. 50 dels locals més de moda de València participaran en “La ruta del mitjà”, oferint als seus clients una experiència diferent compartint els diferents “mitjans” creats per Pau Castillo, un dels millors barmans de València: cinc sorprenents combinacions amb el mateix volum d’alcohol i similars calories que les consumicions estàndard d’altres begudes alcohòliques:

• Un Mitjà de gin amb tònica, twist de llima i una rodanxa de gingebre.
• Un Mitjà de brandy amb ginger ale, twist de taronja i 3 grans de pebre negre.
• Un mitjà de rom amb Coca-cola, twist de taronja i canyella en brut.
• Un Mitjà de whisky amb ginger ale, twist de llimó i una rodanxa de gingebre.
• Un Mitjà de crema de licor amb gel i dos colps de canyella mòlta.

Cada vegada més, els consumidors demanden moments relaxats i de major qualitat, que els ajuden a escapar del frenètic ritme diari i les rutines establides. L’aperitiu, la sobretaula i el afterwork es converteixen en els escenaris clau per a compartir un mitjà i elevar el moment de gaudi a través de formats que s’ixen del convencional i que realment ajuden a convertir una simple “quedada” en una interessant cita, una xarrada lleugera en una conversa profunda, gaudint de cada xarrup no solament pel xarrup, sinó per la companyia.

Què és FEBE?

La Federació Espanyola de Begudes Espirituosas, creada en 1999, agrupa a 120 empreses espanyoles productores i distribuïdores de begudes alcohòliques procedents de la destil·lació de matèries primeres agrícoles. Representa a pràcticament el 100% del sector a Espanya. FEBE és l’expressió de la unitat del sector, immers en dos grans reptes:

• L’aposta per la qualitat i la innovació en un mercat cada vegada més exigent
• La responsabilitat social activa de la indústria, que ha de combinar el legítim desenvolupament sectorial amb el foment d’un consum responsable de productes amb contingut alcohòlic.

Les begudes espirituosas són les begudes alcohòliques destil·lades a partir de matèries primeres agrícoles (raïm, canya, cereals, remolatxa, fruites, etc.). Les principals begudes espirituosas que es produeixen tradicionalment a Espanya són el brandy, whisky, rom, gin, licors, aguardientes i orujos.

Noticies en Valencià Alacant, València i Castelló Notícies d'actualitat de la Comunitat Valenciana. Notícies, reportatges, vídeos i articles, agenda, festes, receptes de cuina en valencià

Deja un comentario

Leer entrada anterior
Van identificar a l’autor de l’atemptat de Manchester: Salman Abedi, de 22 anys

La policia britànica va divulgar el nom del terrorista que va detonar un artefacte casolà en finalitzar un concert de

Cerrar